siłownia

Siłownia Cedynia

Zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej to zwłaszcza wyznaczyć naszego zainteresowania w ruch siłowy. Pewno stanowi samotną z tych części mięśniowych, które dobrze wypracowane dostarczają nam wielu satysfakcji a wcale się prezentuje i pewnie wypowiada się w oczy.

Siłownia Gościno

 

Ale że wcześniej lub później każdy dotrze na opór – na obecny termin, gdy klata przestaje być. Wchodzi do stagnacji. Gdy jej uniknąć, jak przełamać tą bierność i wykonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w tym produkcie.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy również każde nowe nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, wytwarzanych przez dłuższy czasu. A to podstawa to iść mięśnie na każdym treningu. Staraj się, aby wszystek Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co więc znaczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak samo. Większość z trenujących robi ten brak, że prawie zawsze zaczynają ruch na ostatnią rolę mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Gościno

Odpuść na nieokreślony termin to szkolenie, zapomnij o nim na chwila tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a jednak o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jako jedno robisz na wysoką partię, to nowe niech będzie na niską, inne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Gościno

To jeszcze jest typowy błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują ćwiczenia na za długim ciężarze zaniedbując technikę. Nie jest nic gorszego! Po pierwsze poprzez ostatnie mięśnie nie rozwijają się tak, jak powinny, i po drugie jest wysokie ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest realizowanie stale tej tejże ilości powtórzeń, np., 8. Jeśli tak czynisz to organizm oraz mięśnie się szkolą a nawet gdy na świcie są efekty, wtedy w efekcie przybędzie do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, przeciwnym razem po 10-12.

Siłownia Gościno

Należy również dbać o właściwej suplementacji, bowiem w konkretnym elemencie suplementy które złóżmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na początek jako racja to białko, bcaa, izotonik, a na energię królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeśli więc dotarłem na ścianę i mięśnie skończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny ułatwić Ci dać odpowiednie efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na wszelką nową partię mięśni. Jeśli jeszcze nie będziesz posiadał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo weź z treningu z takim specjalistą. Nieraz zdanie na wykonywane ćwiczenia krytycznym spojrzeniem przynoszą wyjątkowo ciekawe efekty. Temuż można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, i teraz jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest dość ciężko.

Można poprosić znajomego lub koleżankę żeby sprawdzili czy ich zdaniem ćwiczenia tworzone są prawidłowo, ale same dobrą praktyką, która służy wyniki jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane szkolenia i zweryfikować błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania ćwiczeń i może znacząco podnieść jakość, oraz gdy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Gościno

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o